Kiadta az MVM a közleményt! Ellenőrizze mindenki a januári számláját!

Kiadta az MVM a közleményt! Ellenőrizze mindenki a januári számláját!
Fontos közleményt adott ki az MVM.
Hirdetés

Február második felében jön a változás

Az MVM Next felhívja a Díjnet rendszerében fizető ügyfelei figyelmét, hogy a 2025. január 1-je utáni dátummal kiállított villanyszámlákat már nem lehet a Díjnet rendszerében megtekinteni és befizetni.

Hirdetés

A 2024. december 31-ei elszámoló számlák még a Díjneten érkeznek az érintetteknek, de azt követően az MVM Next átmenetileg papírszámlát tud csak küldeni az ügyfél címére. Február második felétől áll rendelkezésre az e-számla-beállítás lehetősége, a társaság kéri ügyfeleit, hogy regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next applikációjában, hogy az e-számlaküldés visszaállhasson.

De mi a helyzet a biztosításokkal?

Az MVM Nextnél kötött biztosításokkal nincs teendő, a biztosítás díja változatlanul megjelenik a villanyszámlákban. A változás nem érinti a biztosítás érvényességét, még akkor sem, ha a biztosítási díjat tartalmazó számla esetleg később érkezik a megszokottnál.

Jó tudni, hogy : Az átállás gördülékeny lebonyolítása érdekében az MVM Next minden érintett ügyfelének részletes tájékoztatást küld.

De ki használhatja az MVM online ügyfélszolgálatát?

Az oldalról idézve, a következő információt találtuk meg: „Online ügyfélszolgálatunkat egyetemes szolgáltatási szerződéssel rendelkező lakossági és nem lakossági ügyfeleink vehetik igénybe, valamint azok a versenypiaci ügyfeleink, akiknek a számláján lévő Árszabás (Számlarészletező alatt található) MVM NEXT START vagy KKV TRANSFER.” – írja a szolgáltatató a hivatalos weboldalán.

(Forrás)

3 / 3

Megosztás Facebookon!
Hirdetés

Ajánljuk még

Hirdetés