Február második felében jön a változás
Az MVM Next felhívja a Díjnet rendszerében fizető ügyfelei figyelmét, hogy a 2025. január 1-je utáni dátummal kiállított villanyszámlákat már nem lehet a Díjnet rendszerében megtekinteni és befizetni.
A 2024. december 31-ei elszámoló számlák még a Díjneten érkeznek az érintetteknek, de azt követően az MVM Next átmenetileg papírszámlát tud csak küldeni az ügyfél címére. Február második felétől áll rendelkezésre az e-számla-beállítás lehetősége, a társaság kéri ügyfeleit, hogy regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next applikációjában, hogy az e-számlaküldés visszaállhasson.
Ezeket olvastad már?
– Kiderült a titok: így tárold a kenyeret, hogy napokig friss maradjon
– Mutatunk egy botegyszerű trükköt, amitől giganagyra nőnek a hortenziák
– Hihetetlen, de működik: Ettől az apró trükktől lesz a répatortád egyszerűen tökéletes!
De mi a helyzet a biztosításokkal?
Az MVM Nextnél kötött biztosításokkal nincs teendő, a biztosítás díja változatlanul megjelenik a villanyszámlákban. A változás nem érinti a biztosítás érvényességét, még akkor sem, ha a biztosítási díjat tartalmazó számla esetleg később érkezik a megszokottnál.
Jó tudni, hogy : Az átállás gördülékeny lebonyolítása érdekében az MVM Next minden érintett ügyfelének részletes tájékoztatást küld.
De ki használhatja az MVM online ügyfélszolgálatát?
Az oldalról idézve, a következő információt találtuk meg: „Online ügyfélszolgálatunkat egyetemes szolgáltatási szerződéssel rendelkező lakossági és nem lakossági ügyfeleink vehetik igénybe, valamint azok a versenypiaci ügyfeleink, akiknek a számláján lévő Árszabás (Számlarészletező alatt található) MVM NEXT START vagy KKV TRANSFER.” – írja a szolgáltatató a hivatalos weboldalán.