Hirdetés

Rossz hír érkezett a Pepcoról, ekkora lenne a baj?

Rossz hír érkezett a Pepcoról, ekkora lenne a baj?
Hirdetés

Rossz hír érkezett a Pepcoról, ekkora lenne a baj?

A Pepco nevezetű, manapság népszerű áruház, már több mint 10 éve van jelen a magyar piacon, és a vásárlók körében kedvelt hely lett az alacsony áraknak köszönhetően. A választék mindenre kiterjed, az élelmiszerektől kezdve a ruházaton át a háztartási cikkekig minden megtalálható. Különösen az ünnepi időszakban válnak népszerűvé az üzleteik, ahol bármit be tudsz venni a szeretteidnek akármilyen alkalomra.

Olcsó és hasznos dolgok találhatók a Pepcoban

A Pepco sikeressége könnyen kimutatható, legfőképp az olyan vásárlókra koncentrál, akik az olcsó és hasznos dolgokat keresik. Az alacsony árak azonban néha a minőség rovására is mehetnek, ami kihívást jelenthet a későbbiekben a nagyszerű vállalat számára.

Ezt olvastad már? Készülj a változásra, vége a megszokott ATM-eknek! A készpénzfelvétel hamarosan gyökeresen átalakul!

Csökkenő bevétel

A legfrissebb hírek szerint a Pepco állja a strapát az egyre növekvő piacon, de a Poundland gyengébb eredményei miatt a cég negyedéves bevételei igencsak megcsökkentek.

1%-os visszaesés

Az ünnepi, téli kavalkádban az 1 százalékos visszaesés, és a harmadik negyedévhez képest majdcsak 3,5 százalékos csökkenés aggodalomra ad okot a vállalat számára, és erősen befolyásolja majd az lánc magyarországi jövőjét.

A Pepco anyacége egyelőre hiába kutatja, nem leli a bevételcsökkenés valódi okát. Szakértők szerint a vásárlók inkább máshol vásároltak, vagy a cég saját döntése alapján, hogy csökkentette a tényleges akciókat járulhatott hozzá a helyzethez. Azonban mai napig kérdéses, hogy egy ekkora nagyvállalat valóban ennyire figyelmen kívül hagyja-e saját érdekeit a vásárlói kedvezmények érdekében?

(FORRÁS)

Megosztás Facebookon!
Hirdetés

Ajánljuk még

Hirdetés